tisdag 28 augusti 2012

Vecka 4

Nu är den fjärde veckans löpträning inledd och jag har med den konstaterart två saker:

1. Jag behöver köpa en till bra löpar-bh.

2. Det börjar bli aktuellt med nya löparskor. Har kommit till insikt, igen, om varför jag en gång la undan skorna från första början...

Passet idag utökades med ytterligare en minut, det vill säga 7 faktiska minuter uppdelat på 4 och 3 minuters sammanhängande löpning.

Och hur stolt jag än är över att jag i tre veckor faktiskt hållit mig till planen så har jag faktiskt nu börjat "fuska".
Ni förstår, mina löppass utökas ju i löpminuter men minskar i gångminuter. Nu struntar jag i det och både påbörjar och avslutar varje pass med fem minuter oavsett vad som står på schemat!!!

Men men... Nu ser jag främst fram emot morgondagen, då drar nämligen zumban igång igen, och eftersom jag slutat jobba så vet jag att inga zumba-pass kommer att missas pga jobb som de gjorde i somras!!!

Love zumba! Och ni som testat det vet vilken träning man kan få det till... Oavsett om koreografin sitter eller inte!!!!

Så, nu blir veckorna fullspäckade med träning! Zumba och löpning fem pass i veckan... Nu är det väl fasen om inte det ska få fart på vågen eller på formerna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar