söndag 26 augusti 2012

Tre veckor

Nu har det gått tre veckor sen jag startade löpprogrammet, och därmed är 9 löppass avklarade. Dagens pass var uppdelat i tre minuters pass. 3 min gång- 3 minuter löpning- 3 minuter gång- 3 minuter löpning och 3 minuter gång. Avslutas med stretch.

Och idag var det TUNGT!!! Kroppen kändes som hundra år och jag var såååå nära att hoppa över. Men där klev mitt envisa psyke in och tog över och löppasset blev därmed av!

Det var inte löpningen egentligen som var tung, den gick hur bra som helst, det var gången som var värst idag, men det kan ha lite att göra med tjejerna som var här igår och underhöll mig till långt in på natten...

Så nu har jag alltså fixat 25% av löpprogrammet...
Om 25 nya kommer hälften att vara gjort och jag är lite nyfiken på hur jag upplever det då så nu blir det att kämpa vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar