torsdag 16 augusti 2012

Lättare för er!

Nu har jag gjort det lättare för er att lämna era kommentarer i bloggen.
Jag hade själv inte en aning om att det var en inställning förklickad på ordverifiering vilket jag nu förstått komplicerar saken då man läser via mobil/smartphone/iphones mm, men efter ett tips från min svägerska igår så kopplade det för mig och nu är verifieringen borta!!!

(den ska vara borta iaf...)

Så nu hoppas jag på FLER kommentarer!!! Det vill säga här i bloggen, inte bara via fejjan! ;-) Även om jag älskar era kommentarer på fejjan också såklart!

Ikväll blir det pass nummer 5 i löpprogrammet, vilket känns otroligt tungt just nu på grund av smärta kombinerat med värmen. Alltså, det är betydligt skönare att springa ute i värmen än att stå inne i ett rum där värmen fullkomligt står stilla... men eftersom jag har ont just nu (har INGET med löpningen att göra!!!!) så känns det tryggare att springa på löpbandet än att ge mig iväg ut med risk för att maken får hämta upp mig nånstans efter vägen!

Nej, ska nog gå ut och börja värma upp med att klippa gräset... har knappt behövt klippa det alls den här sommaren pga vädret, men nu bara solen kommit fram så sticker gräset iväg till onormala proportioner på oerhört kort tid!

Sola lugnt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar