lördag 11 augusti 2012

Pass 3

Idag blev det dags för pass 3 i Löpprogrammet. Passets totala tid sänktes med en minut men den totala löptiden ökades med en minut i gengäld. Kändes gött att känna att man presterat åtminstone en liten ynka minut till!

Nästa veckas pass har jag inte kollat in än men antar att de går i samma spår som denna veckas.

Efter varje pass kör jag också enn stretchingpass för löpare som finns med i boken jag pratade om i förra inlägget. Eftersom jag kör stretchingen fullt ut, dvs minst 30 sekunder per rörelse så utökas ju det totala fysiska passet med åtminstone drygt 10 minuter vilket också känns mer åt det positiva hållet!

Körde dagens pass under musik också efter en playlist som äldsta sonen knåpat ihop... Brukar tycka att hans listor får en lite bättre mix än mina egna framförallt i träningssyfte, helt enkelt för att jag själv aldrig lyssnar till den typen av musik som i sig ökar pulsen på detta sätt. Men det var en bra mix jag körde till idag, med undantag för den där Mange som ska bjuda alla på fest... Har en känsla av att det inte var sen Mange jag känner till sen tidigare...

Kvällens middag blev grillat ihop med makens föräldrar och syster med barn och ett avslut i os-tecknet!
Ohh vad glad jag blir av att se Usain Bolt!!!

Börjar fundera på nya löpskor... Hur viktigt är det såhär i början???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar