lördag 22 september 2012

Halvvägs

Idag blev jag klar med halva löpprogrammet. Jag kan väl inte direkt säga att jag älskar det, eller ens gillar det, men jag gör det åtminstone. Jag fullföljer det.

Men jag är fortfarande optimist. Eller hur var det nu, det var ju det jag inte var. Jag var ju pessimisten i det hela som inte tror att det kommer att funka.

Men då kanske det hänt nåt inom mig iaf då, för nu är jag ju optimist som sagt. Jag känner ju att jag vill klara programmet och kanske till och med gilla det lite när jag ändå håller på.

Det känns som om det är nåt som ingår i mina rutiner nu, att springa. Så jag kommer att hoppa på vecka 7 på tisdag med ett gott humör.

Fortfarande inga nya skor men betydligt bättre vrister. Jag har gått tillbaka till inomhus löpning och det kändes såååå gött!!! Jag är nog en inomhus löpare, åtminstone vintern igenom. Blir att träna på att springa utomhus till våren tror jag...

Eller vi får se...

Idag löpning alltså:

2 min power walk
7 min löpning
2 min power walk
6 min löpning
1 min power walk

Blev inget mer idag eftersom hag gjorde passet före frukost och redan var hungrig innan...

Men men, löpning idag, underbara zumba imorgon!!!

Go lördag! (tror jag skrev fredag i den andra bloggen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar