fredag 14 september 2012

Drar mig...

Åhhh vad jag har dragit mig för att skriva det här inlägget... Jag har ju inget att berätta ju...

Eller jo, jag var på ett alldeles nytt zumba-pass i onsdags. Toning med vikter. Har uppgraderat vikterna till en tyngre viktklass. Fortfarande idag har jag en sån fruktansvärd värk i min vänstra överarm. Träningsvärk. Min arm var tydligen inte lika tränad som min högra. men det är så långt jag kan berätta att jag gjort något.

I Finland blev det tyvärr ingen träning alls, förutom för geniknölarna i huvudet som däremot fick träna desto mer. Men löpningen blev inställd. det fanns ingen tid! Späckat schema från morgon till kväll och o natten behövdes det sömn för återhämtning.

Veckan som gått sedan dess har gått i studier, telefonmöten, föräldramöten, styrelsemöte, månadsmöte, planering (konferens), zumba och att vara med tre små underbara grabbar som tydligen hade saknat sin mamma de fyra dagar hon var borta. Det känns som om jag varit hemma hur länge som helst, men att hinna med allt detta på fyra dagar anser jag vara ett giltigt skäl till att löpningen fallit bort.

Men!!!!!!

Idag är det löpdags. Jag saknade det faktiskt under helgen, det är ju positivt. men veckan har varit så intensiv att jag inte haft en tanke på det. det har inte ens funnits tid att tänka på att löpa. Så illa med tid har det varit.
Men idag är det dags. Själv vill jag springa ute nu när det blivit så gött ute i luften. Men gör jag det nu så är mina skor förverkade från löpbandet så jag får fundera noga...

Men ikväll ska det löpas. Idag har jag tid. Och idag inbillar jag mig även att jag har lust så får vi se efteråt hur det gick! Återkommer med!

Det passar egentligen ganska bra att det blev som det blev denna vecka för nu har jag tid att ta igen förra veckans missade löppass och sen är det bara att börja med vecka 6:s pass på måndag när vecka 7 egentligen skulle ha börjat. På detta sätt blir det inga knasiga veckobryt utan jag kan lätt ha koll på veckor och dagar!!!

Hoppas ni haft en bra träningsvecka i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar