tisdag 2 oktober 2012

Vecka åtta! På nåt sätt iaf...

Nu är det ju vecka 8 av löpprogrammet. Igår körde jag dock sista passet på vecka 7 då jag tog en medveten paus från löpningen förra veckan på grund av min otroligt taskiga motivation!

Men igår letade jag med ljus och lykta och hittade lite motivation så jag fann ork att göra förra veckans sista pass... Och hur gick det då???

Det gick hur bra som helst. Kändes faktiskt bra. Och gött! Så nu är jag nog på g igen. Tror nog att jag kanske ska dra ner till två pass i veckan. Blir lite mycket med tre pass plus två zumbapass i veckan då jag har lite annat att göra emellanåt också. Men vi får se, inget beslut taget än. Kanske kör jag programmet klart först och går ner sen efteråt. Vi får se.

Ikväll är det iaf zumba igen och det drar i höfterna nu efter att ha varit ledig i en vecka!

Ska ni med???

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar